kmetek napisal/-a:FR Wolf, cenim tvoje občudovanje in ohranjanje vse tehnične zapuščine, ampak mislim da pretiravaš. Mogoče se giblješ v družbi ljudi, ki jim denar ni problem in so po domače povedano "preseravajo", ker c`mon, da je ena navadna boga E30 s povprečno motorizacijo in opremo (ki je solidna vredna 4-5k€) vredna do 2k€ več samo zaradi barve, resno? Saj pravim, mogoče v tujini, ali nekomu, ki mu par k€ ne igra vloge ja, ampak za ostalih 95% lastnikov, pa ne vem če barva naredi tako razliko, bolj oprema, ohranjenost,... itd. By the book pa vsak lep vijak prinese kakšen € več, verjamem, ampak lahko prešteješ na roke prstov koliko E30 se pri nas proda po tem principu.
Kolega mislim da ima še vedno Borbet E 16x9, če bi te mogoče zanimale. Samo kolikor vem, na E30 spredaj gledajo malo ven, kar ni problem dokler še nisi načel blatnikov, pač malo ven potegneš vse skupaj.
Veliko volje pri projektu
Spoštujem tvoje mnenje, sem pa napisal za starejše modele BMW; torej sam spremljam bolj sceno e3, e9 in e10. Dobri primerki brez rje se prodajajo v Nemčiji za okoli 13-30k € odvisno od modela; e9 je tisti z največjo številko, e10 in e3 pa si delita približno iste cifre.
Mogoče bo tud dotična e30 čez 20 let toliko vredna... Seveda je izbira barve pri FL e30 samo kakšen odstopek tiste cene katero sem napisal, a mogoče bi mu pomagala pri odločitvi...
Se pa strinjam da oprema in notranjost igrata pomembnejšo vlogo pri E30 še posebaj pri FL.