Tudi sam dam glas za M20B** ali M42B18 stroker, odvisno kaj ti bolj paše. Je še najbolj legalno zanimiva varianta pridobitve konjičkov brez skrbi za morebitne težave s plavimi angeli ali na TP.
M30 je sicer zanimiv zaradi karakteristik, zvoka, in še česa, vendar je sam motor tako dolg in glumazen, da je ob montaži porušena lega vozila, ne glede na zamik nazaj (kolikor se sploh da tudi z zamikom požarne stene). Zanimivo, M60 je v primerjavi z M30 težji za zgolj 3 kilograme, in glede na kompaktno zasnovo bloka je iz vidika razporeditve teže bolj primeren kot M30, ostalo pa vsak zase ve ali da glas za r6 ali v8 .
M50 v primerjavi z M20 je boljši v vseh pogledih (ima ketno, dvojno odmično, bolj elastičen, varčnejši, močnejši...) vendar v E30 nikoli ni bil vgrajevan s strani BMW-ja (tako kot zgoraj omenjena M30 in M60). Seveda se ga dobi brez večjih težav v E30, je pa problem zaradi naših zakonov, ki ne podpirajo tovrstnih projektov.
Težko se je odločiti zgolj na lastnih željah in pričakovanjih, saj se je treba ob uporabi avta na cesti v prometu prilagajat zakonodaji, če ne želiš kakšnih sitnosti.
lp