Fleko napisal/-a:FR Wolf napisal/-a:Tole si 4-batne
Še huje![]()
Sepravi so iste kot za 2002 alpino in podobno ali so samo za 12ko?
Ne bi nikoli pomislil, da ima navadna 520 4 batne čeljusti. Novejše sedmice imajo komaj dvobatne.
Volkec imaš slučajno kakšno informacijo zakaj je bmw potem začel šparat na bremzah?
Edino škoda, da so gus...
4-batne so uporabljali za močnejše motorje, recimo pri 2002 je to bil model ti(dvojni vplinjači), tii(prvi meghanski einšpric) in turbo(mehanski einšpric z turbotom).
Zakaj točno so nehali uporabljati 4 batne je zgolj ugibanje, da je proizvodnja predraga in avti z 2 batnimi zadovoljivo ustavljajo glede na zahteve tüv.
So pa bile razlike v debelinah diska. Med posameznimi je bila razlika v vmesnih distančnikih, ki ločijo levo in desno polovico cilindra.
Alpina je ponavadi uporabljala že znano tehniko od BMWja in tako vgrajevala te komponente.
Ko boš bremzal se pripni z varnostnim pasom(če že med vožnjo nisi), da ne končaš na koncu zaviranja na volanu
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
Malo za šalo malo zares
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Meni zgleda ta čeljust enaka moji, kar dokazuje tudi ETK, ki predpisuje 4 batne čeljusti in sicer dvoje različne. Ene so skupne 2002, e9... druge pa e28.
![Slika](http://shrani.si/f/4/Il/2bar9X60/2013-10-25-1122.jpg)
![Slika](http://shrani.si/f/1L/Vx/KL9ev8c/2014-09-25-1916.jpg)