Fleko napisal/-a:FR Wolf napisal/-a:Tole si 4-batne
Še huje
Sepravi so iste kot za 2002 alpino in podobno ali so samo za 12ko?
Ne bi nikoli pomislil, da ima navadna 520 4 batne čeljusti. Novejše sedmice imajo komaj dvobatne.
Volkec imaš slučajno kakšno informacijo zakaj je bmw potem začel šparat na bremzah?
Edino škoda, da so gus...
4-batne so uporabljali za močnejše motorje, recimo pri 2002 je to bil model ti(dvojni vplinjači), tii(prvi meghanski einšpric) in turbo(mehanski einšpric z turbotom).
Zakaj točno so nehali uporabljati 4 batne je zgolj ugibanje, da je proizvodnja predraga in avti z 2 batnimi zadovoljivo ustavljajo glede na zahteve tüv.
So pa bile razlike v debelinah diska. Med posameznimi je bila razlika v vmesnih distančnikih, ki ločijo levo in desno polovico cilindra.
Alpina je ponavadi uporabljala že znano tehniko od BMWja in tako vgrajevala te komponente.
Ko boš bremzal se pripni z varnostnim pasom(če že med vožnjo nisi), da ne končaš na koncu zaviranja na volanu
Malo za šalo malo zares
Meni zgleda ta čeljust enaka moji, kar dokazuje tudi ETK, ki predpisuje 4 batne čeljusti in sicer dvoje različne. Ene so skupne 2002, e9... druge pa e28.