Ja no, pridobiš veliko manj kot če premakneš akumulator v prtljažnik, tako da...
Na serijskem motorju je to brezveze, edino kar lahko narediš je to, da narediš optimizacijo, da se ti malo popravi krivulja navora, pridobiš kakšnega konja in mogoče za kakšen dcl. zmanjšaš porabo. Pač napredek v tehnologiji in to je samo ena puzla iz cele sestavljanke.
Vztrajnik imaš verjetno enomasni? Jaz se ne bi zajebaval z nekimi vnaprej napisanimi čipi. Pelješ nekomu na valje in zadeva rešena. Če boš delal samo 1x bo pač porabil par epromov (ki so, kolikor vem, za enkratno uporabo), drugače pa se dobi en emulator, ki v bistvu simulira OBD, tako da vidi in spreminja vse parametre live in na koncu samo zapiše na eprom, vrže v ECU in to je to. Veliko hitreje in ceneje, če ga tuner že ima in podpira tvoj ECU.
Sicer pa to ni ravno moje področje, v tvojem koncu se magar zapelji do RSR v Ribnico, da ti malo svetujejo kako in kaj.