Sploh se ne gre za to, da je skoda vsakega € za olje, konec koncev mi mora tale motor sluzit se vsaj 15-20k km. Samo mi je brezveze dajat super duper olje, ce ni nekega efekta. Za tak, ne ravno hi-end motor, je tudi navadno olje dovolj dobro. Bolj se gre za to, da ce je kaksna preverjena kombinacija olja za tele motorje, da se malo utisa vse skupaj in ga manj pokuri. Drugace pri 240k km ne dela nekih problemov. "Oil squirter" cevko nad odmikaci sem spucal, ampak ni bila pretirano zapacana in tudi zvok se ni spremenil.
V avto bi dal E36 motor, ravno zaradi variabilnega sesalnega kolektorja. Recimo v Cliu je ravno tako 1.8 16V motor, ki ima predimenzionirane kanale in je spodaj katastrofa, do 4200 rpm ne gre nic bolje kot novejsi 1.4 16V. In Compact je kljub 300kg vec, do 4k rpm letel precej bolje, zato sem se zaljubil v ta motor. Sestaki mi ne pasejo, edino S50, samo povlece prevec stvari za sabo za vsak dan ga imet...