Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a Urko » 01 Feb 2015, 23:52

Meni se je zdel M40 lepo prožen do 3.500 rpm. Primerljivo z M20B20, od tam naprej pa je le ta šel precej bolje. Ampak to je bil avto z pod 100 kkm in v glavi je bilo še vse o.k...

Ne razumem pa zakaj bi ravno mineralno olje pomagalo proti temu ropotanju? Mineralc je out in glede na tabelo olj za e30 je za mineralno olje 15W40 dovoljena uporaba le do 30 stopinj... Kemija gre naprej in na trgu so polsintetična in sintetična olja ustrezne gradacije, če že mora biti bolj gosto, da pomaga utišati izrabljene komponete v glavi. Edino če je škoda vsakega evra za malo boljše olje, ker so itak motorju šteti dnevi...

Nisem ravno ekspert za M40 ampak zdi se mi, da je pri tem motorju problem tudi v eni cevi za dovod olja, ki se sčasoma zabaše in skoznjo v glavo posledično priteka vse manj olja. Tako da ni dovolj samo zamenjati odmično in ostalo drobovje, treba se je posvetiti tudi preskbi z oljem. Drugače ti motorji ob normalni uporabi in oskrbi morajo zmorejo nekje 300 kkm. In v Nemčiji je bil en mojster, ki je glave predeloval na odmikače z ležajčki, tako kot so to imeli nasledniki M40 generacije motorjev.

16V M4X pa še nisem vozil, spodaj so baje precej leni, v compactu si verjetno imel motor z DISA ventilom, ki v nižjih obratih vodi sesalni zrak po daljši poti, kar pomaga prožnosti, pri višjih pa po krajši, da se motor lepše zavrti.
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 115
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22