Kot obljubljeno sem razdru in primerjal šalce.
Mislm, da imajo E28 in E30 enake zgornje plate. Vsaj po kataloški imajo E28/24, E30, E34 in Z1 enako.
Sam sem recimo to probaval na E28.
Raztegnjen amortizer šalčka do šalčke (original)
Raztegnjen amortizer šalčka do šalčke (e90)
Vse lepo in prav meter kaže 17mm razlike, vendar avto nebo počepnil 17mm, zaradi ''podloške'' na e90 šalci. Tako, da realno avto počepne 12mm.
Ker pa bi bilo brez zapletov prelahko bo potrebno šalco odnesti strugarju. Kot kaže ima batnica na E90 konus tako, da ima ''podloška'' na šalci kontrakonus in lukna za batnico je cca. 2mm prevelika. Tako, da jutri odnesem strugarju, mu vse razložim in vidimo kako bo narejeno, načeloma sta dve varianti. Pri prvi varianti avto počepne 12mm pri drugi pa 17mm. Upajmo na 17mm
Slika naležne površine na E90 šalci.
Za info obe šalci na pooblaščencu staneta 25€