FR Wolf napisal/-a:Alpina motor B2(M30) 3.0l in ima 230KM in 270Nm.
Je pa ta motor štartu v E9 in je bil prevzet za prve e12 predelave.
Numenklatura Alpina v tistem času velja pač številka je motor po vrsti. Črke pa pomenijo: A- M10, B- M30 in C- Baby six M20.
Pri E30 so pa potem sredi proizvodnje zaradi tega tudi poimenovali 2.7 motor pod numenklaturo B3 ker je C2 kupcem dajal občutek manjvrednosti
Za original Alpina motorje veš, kakšne so cene, tko da zaenkrat ostaja v planu navaden M30 z mal personalizacije.
DulE30 napisal/-a:Tale kopita bi pa oslu sedla...kot pravi mark "k mineralc u klenkajočo m40"
http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=9296110&show=1
...aja pa mimogrede si vidu zeleno e12 na a.net
Bi sedla ja, ampak bojo morala še mal počakat... Lih sem v fazi nakupa drugega diferenciala za dailyja (za predelavo), nabavil sem neki materiala za servis na E12 in v kratkem bo doma še tretji avtoprojekt... Pol je pa že punca na vrsti, da jo kam peljem, in šele potem feltne...
marc napisal/-a:Hoonigan, you have to buy this! Tole, pa malo prizemljit in si naredu svoje.
Sam so res hude... Tud široke so že kr lepo, 9J?
Mam pa doma še ene 8,5x17 in 10x17 feltne z robom, samo stil ni taprav za na E12...
Za tele Borbetke se bom zaenkrat izgovoril, da sredinska luknja ni prava in jih zato ne bom kupu.
Se prav je še ene par E12k v Sloveniji...
E12 REGISTRY
- bivša Eddyjeva 518A (prodana razstavljena, stanje neznano)
- granatrot-metallic (mislm da) 525i
- moja
- 524td puzzle (glede na letnik in motor E28, pa ni)
- obnovljena 520
Drugač pa, če koga mika E12, tole bi znal bit dober nakup
http://bringatrailer.com/2015/01/21/stu ... alpina-b2/